Hvad er det der
Google Ads

Google Ads er det værktøj der sørger for at virksomheders “links” bliver vist i de 4 øverste links, og kan kendetegnes ved teksten “Annonce” ovenpå linket.

Google er uden sammenligning den mest brugte søgemaskine, og er altså derfor det perfekte værktøj til enhver virksomhed der gerne vil sætte skub i deres onlinesalg!

Det der skiller Google Ads ud fra de andre digitale reklameformer er, at brugeren selv søger efter jeres produkt, og trafikken altså dermed allerede inden de har klikket ind på jeres hjemmeside, kan betegnes som “lun trafik”. Kunden kender altså allerede produktet, og ved måske allerede hvad han/hun vil have.

Det betyder at denne trafik er mere tilbøjelig til at trykke på aftrækkeren, og handle med jer.

Google Ads
Ofte stillede spørgsmål om
google ads

For at oprette en Google Ads-kampagne skal du først oprette en Google Ads-konto. Derefter kan du vælge det formål, du ønsker at opnå med kampagnen (f.eks. øge trafikken til din hjemmeside eller øge antallet af konverteringer), vælge dine nøgleord og skrive din annoncetekst. Du kan også vælge målgruppe og budget for kampagnen.

Du kan måle succesen af ​​din Google Ads-kampagne ved at følge nøglemetrikker som klikrate (CTR), konverteringsrate og omkostninger pr. konvertering. Du kan også bruge værktøjer som Google Analytics til at få flere detaljerede oplysninger om, hvordan brugerne interagerer med din hjemmeside efter at have klikket på din annonce.

Du kan styre omkostningerne for din Google Ads-kampagne ved at sætte et dagligt eller månedligt budget for kampagnen. Du kan også justere budene på dine nøgleord for at sikre, at du ikke overstiger dit budget.

Du kan målrette din Google Ads-kampagne til et specifikt publikum ved at vælge specifikke placeringer, enheder, aldersgrupper, køn og interesser for kampagnen. Du kan også målrette annoncerne til specifikke søgeord og søgeudtryk.

For at forbedre din kvalitetsScore i Google Ads kan du fokusere på at skrive relevant og engagerende annoncetekst, oprette relevante landingssider, øge klikraten (CTR) og minimere bounce rate på landingssiden, og sørge for at have tilstrækkeligt med kvalitetsnøgleord i din kampagne.

Kontakt os

Har du brug for hjælp til din marketing,
så tøv ikke med at tage kontakt til os.

    ALTING HAR EN BEGYNDELSE
    INDEN ET GODT SAMARBEJDE KAN STARTE!
    • 01 VI MØDES OG SER OM DER ER GOD KEMI MELLEM OS God kemi er vigtig for et godt samarbejde. Vi kalder en spade for en spade og spiller med helt åbne kort, da vi mener at det er den bedste vej til et effektivt og succesfuldt samarbejde.
    • 02 VI UNDERSØGER DIN VIRKSOMHED NÆRMERE For at skabe gode resultater for dig og din virksomhed, så har vi brug for at sætte os ind i din virksomhed - og de udfordringer du støder på i jagten på succes.
    • 03 VI LAVER EN plan for dig og din virksomhed Når vi har fået forståelse for din virksomhed, så laver vi en skræddersyet plan, som vi mener er den bedste løsning for dig.